Kinderpedia este o platformă de comunicare și management creaă și adaptată nevoilor unei grădinițe, creșe sau școli primare, având că scop central eficientizarea proceselor de raportare și administrare specifice grădinițelor.
Feedback-ul primit de la utilizatori susține beneficiul implementării Kinderpedia, acela de a reduce timpul petrecut de educatori și manageri cu 6 până la 9 ore pe săptămâna. În plus, relaționarea părinte-grădiniță cunoaște o îmbunătățire semnificativă, astfel că grădiniță demonstrează cu ajutorul Kinderpedia, pe de o parte, transparența și valoarea serviciilor de educație prestate, iar pe de altă parte, consecvență și seriozitate prin administrarea centralizată a activităților.
Mai mult decât atât, Kinderpedia pune la dispoziție managerului de grădiniță modulul de facturare, prin care se pot configura și genera automat facturi de prestări servicii, pe bază unor planuri personalizate, ce pot suferi modificări înaintea emiterii de facturi, în funcție de nevoia dvs.